6. soutěž-speciál

29.04.2014 19:46

Další soutěž je tu, tentokrát v trochu jiném podání. Dole máte napsaných několik vět, a vy o nich máte rozhodnout, zda jsou pravdivé nebo jsou to lži. Bavte se ;)

Otázky:

1. Není to dlouho, co jsem šla na lov do Temného lesa. Chtěla jsem ulovit Zlatého jelena, a to se mi taky podařilo. Jelikož jsem měla hlad, hned jsem snědla kus výtečného masa.

2. Hned na to jsem uslyšela podivný zvuk-jakoby někdo škrábal drápy po stromě. Ovšem obrovskými drápy. Zavětřila jsem a vydala se po zvuku i vůni. Došla jsem na nevelkou mýtinu, kde se zrovna jeden drak zelený snažil vylézt na strom. Ještě že neútočí automaticky, pomyslela jsem si, chvíli se těšila pohledem na krásného draka a pak šla pryč.

3. Najednou jsem dostala chuť na řidší horský vzduch. Ještě že hory jsou hned vedle Temného lesa, řekla jsem si a rozběhla se.

 

Odměna: 20 bodů pro první tři co správně odpoví ^^

Snad si užijete přemýšlení ^^

 

Sorsha

Zpět

6. soutěž