Potíže s překvapením aneb Webnode mě trollí -_-

24.12.2013 16:37

Vypadá to, že dneska bonusový vánoční balíček nebude. A nejspíš ani zítra. Všechno jsem měla udělané, už to jenom čekalo na konečné zpracování. Včera jsem si k tomu sedla a napojila na sebe myslím čtyři části, ale u té další jsem ztroskotala. Seděla jsem nad tím někdy do desíti, pak jsem byla za celý den tak unavená, že už mi to nemyslelo a šla jsem spát.
Můžu vám jenom říct, že jsem se snažila udělat odkazy, ale Webnode si řeklo, že mě hezky potrollí, a ukazovalo mi vadná URL, nechápu proč. Tu část přeskočit nemůžu, je důležitá. Ještě jsem si k tomu na chvilku sedla dneska odpoledne, ale to jsem měla málo času. Vypadá to, že s Bonusovým vánočním balíčkem budeme muset ještě chvíli počkat, dokud to nevyřeším. Doufám, že to budu mít hotové do konce prosince a všem se omlouvám, že vás nechávám čekat :/
(Vánoční balíček ale samozřejmě všichni dostanete, jen s Překvapením počkáme :/)

Místo mozku momentálně mající jen z piva kostku
Sorsha

Zpět