Probuzení Loynis + změny

21.04.2014 19:47

Po extrémně dlouhé době (podle Angie už čtyři měsíce O.O) se opět hlásím zpět.
Jop, je to tak. Vaše milostivá Alfa si usmyslela, že by se o Loynis mohla zase znovu začít starat.
Proč jsem tu nebyla tak dlouho? Protože jsem prostě byla líná jak- jak... (co je hodně líný-) lenochod! Jo, byla jsem líná jak lenochod, bylo mi hrozně líto že sem nechodím, že je to tu hrozně pustý, ale sama jsem se k napsání byť jediného článku neměla.
Takže tímto se omlouvám VŠEM, kteří si po mém odchodu napsali registraci a kteří museli tak dlouho čekat, abych je konečně zapsala. Omlouvám se těm lidem, kteří si chtěli dát Velkou hru, prostě všem, pro které tyhle stránky dělám.
A hlavně děkuju Angie, protože kdyby mi neřekla že je tu 7 nových registrací, asi bych tu ještě tenhle článek nepsala. :/
Kajím se za své hříchy pro celý tenhle web ;_;
Ale i tak, jsem hrozně moc ráda že má někdo další zájem být tu s námi, a že se vrátil Nico, teď v podobě Araga. :>
A všem přeju hoděn úspěchů a zábavy ve hře a že se tu nebudete nudit (nom, to doufám :D)

A teď menší info o změnách, které hodlám udělat...
Jelikož po čtyř měsících neaktivity to tu vypadá jako po výbuchu a něco ze starých věcí se mi už nelíbí, plánuju hodně věcí přepsat. Udělám nové záhlaví (aneb vločky v dubnu? O.o), zapracuju na popiscích u registrace, doplním podrobnosti do shopu i v nápovědě, napíšu samozřejmě nový popisek k Chatu a nejspíš i mnohem víc věcí. Takže se můžete těšit na update 4.0 ^^


Kající se Sorsha >_>

Zpět

Komentáře

Datum 22.04.2014

Vložil Attanelis

Titulek ..

Odpovědět

Super :)