UPDATE 3.0+SÉRIE PŘEDMĚTŮ

10.11.2013 20:05

Během dneška (10.11.) jste si možná všimli, že se trochu změnily stránky a přidalo se pár drobností. Když všechny ty nové věci složíte dohromady, vznikne update 3.0. ^^ A co všechno obsahuje?

-Změnila se Hlavní stránka (zkrátila jsem popisek, Novinky a aktualizace dala nahoru, vedle nich soutěže a na pravou stranu jsem dala menší anketu. To jsem udělala kvůli přehlednosti, aby si každý všiml nového článku ;)

-Přidala jsem rubriku Návrhy (kvůli šetření času, protože kdybyste mi chtěli napsat návrh přes mail, bylo by to moc zdlouhavé.. Pokud ale někdo chce poslat na mail svůj návrh, třeba podrobně popsaná Velká hra s překvapením na konci, může to udělat i tak. Kdybyste to napsali sem, každý by si to mohl přečíst a bylo by po překvapení ;)

-Přidala jsem popisky levelů ve Vlčím obchodu (už dřív na to byly otázky, tak jsem ty levely trošku popsala, ať máte nějakou představu)

-Do Flóry a fauny Eleteru jsem připsala Eleterké kojoty a opičku Rikku (oboje navrhla Angie, která za to má 7 bodů ^^)

-A zavedla jsem novou sérii speciálních (neboli vzácných) předmětů. Jde o to, že v nějaké Velké hře získáte předmět, který je zároveň částí jiného. Ve 3. Velké hře získaly Darkie, Angie a Lafeiira Krystal vlčího ducha, který je součástí předmětu Kouzla Eleteru. Ten získá vlk, který bude mít sesbírané všechny části. Můžu vám prozradit, že předmět Kouzla Eleteru má 4. části, každá reprezentuje jeden živel v Eleteru, který je nějak spojený s magií. Například ve 3. Velké hře jsme pomáhaly vlčímu duchovi, který byl uvězněný na dně jezera. Ještě nás pozře zem, budeme zachraňovat hořící les a dostaneme se na tu nejvyšší horu... Víc vám k tomu ale neřeknu ^^

Pokud jste nezískali nějaký předmět do série, tak se nemusíte bát. Když se budete v normální hře pohybovat u míst, kde jsme ve Velké hře předmět získali, můžete ho získat dodatečně. (Například když se teď budete hodně pohybovat u jezera a budete něco například hledat nebo jinak naznačovat, že o předmět stojíte, získáte ho. ;) Taky můžu nějaký ten předmět hodit i do nějaké soutěže... ^^

Toť vše k updatu 3.0, snad se líbí ^^

 

A teď bych chtěla přejít ještě na jednu věc... někdo si toho možná všiml, jiný ne, ale Nico od nás odešel. Na jeho přání jsem mu smazala postavu. Mrzí mě to, ale nikomu v tom bránit nebudu, proto říkám za celou smečku "Ahoj, Nico :)"

 

          Sorsha

Zpět

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.