Update 4.0 aneb menší rekonstrukce

24.04.2014 19:53

Ták, update 4.0 je hotový, připraven k použití :D Dost se mi líbí myšlenka formulářů místo komentářů, popřemýšlím o tom, jestli je nedat i jinam.
Update 4.0 mě bavil, třeba vymýšlení nových názvů (používám překlady z nějakého jazyka s pomocí google překladače) nebo vložení formulářů, hned se cítím líp :D Tákže...
Update 4.0 obsahuje:

•Upravení rubriky O smečce, přidání trestů, svátků a oslav

•Upravení rubriky Posty pro větší přehlednost, přidání postů Katoteros a Agapitos (oba překlady z řečtiny)+formulář na plnění zkoušek

•Díky Lafeiiře přidána i nová ovoce (Karnfi-ve švédštině "bez pecek" a Juramana-v pandžábštině "jemné")

•Do rubriky CHAT přidání něco o ročních obdobích v Eleteru, aby jste měli menší pojem o čase :D

•Přidání nové rubriky Vlčí svět (jo, já vím. Není to zrovna moc originální, ale chybělo to tu :/)

•Konečně změnění záhlaví zase do normálu (ty vločky... :D)

•Přidání Rychlého e-mailu na hlavní stránku, odkud mi můžete kdykoliv napsat

•Od tohoto updatu můžete psát odpovědi k soutěžím místo do komentářů, kde to může každý napsat, do speciálního formuláře

•A celkové upravení nějakých překlepů v textu a menší zpřehlednění některých rubrik

 

Musíte uznat že je toho docela dost, ale po tak dlouhé době jsem to fakt musela udělat :/ ale jsem ráda, teď to vypadá mnohem víc "lidštěji" :D

Doufám, že se vám update líbí ^^ Pokud někde najdete nějakou chybu (třeba nějaký překlep) s každou maličkostí mi napište do Rychlého e-mailu, ať to můžu opravit. Díky ;)

A aby to byla sranda, za každou nalezenou chybku vám přičtu dva body za bystrý zrak :DD

A nezapomeňte se podívat na 4. soutěž!

Toť ode mě vše, užijte si nový update a hezkou hru ^^

 

Sorsha

Zpět

Komentáře

Datum 28.04.2014

Vložil Attanelis T.

Titulek Komentuju :OD

Odpovědět

Ten update je moc zajímaví ^^ :)